Tätä tosiaan olen aloittanut keväällä 2010, kun olin ollut Treen kaupungin poikkitaiteelisessa, joka oli 4 päivää luovaa prosessi ja sieltähän minä sen löysin SKRÄPPÄYKSEN. Rakkautta ensisilmäyksellä. Se yhdisttettynä kortteihin ja valkeus tuli. Aloitin heti kurssin jälkeen tuhoamaan tai uudelleen luomaan kirjaa "Hermojemme hallinta", joka kävin ostamassa Kalevan torilta asiantuntevalta antikvariaatilta, joka oikeasti arvosti vanhoja kirjoja... Tunsin lievää häpeää, koska tiesin leikkaavani suuren osan sivuista irti.... Mutta toisaalta ajatuksella ja huolella, suurella tunteella. :) ja nautintoa tuntien

.

Ensimmäiseltä aukeamalta löytyy aavikko, savanni tms. ja kirahvi...

 

Miksikö? Jaa-a, se vain sopi siihen juuri noin...minusta.

Toinen aukeama onkin sitten me and my self

Sitten tietysti ... minä ja mun ihana mieheni ja häät löytyvät seuraavilta aukeamilta.

Alla on "Sikojen rakkaus" niminen runo, joka on Ilpo Tiihosen runo. Lauluksikin sävelletty. Pikkukuvat, jotka runoa kehystävä ovat niitä esikatselu kuvia ja keskeltä löytyy se Meidän päivä 2.8. 2003. "Minä rakastan sua yhä totta on tänään, se enemmän enemmän vain tarkoittaa"... yhä liki 10 vuoden jälkeen. <3

Sitten on aukeama Artulle (joka nyt kärttää uutta aukeamaa, eikä ihan syyttä)

Salama McQueen vaihe alkaa olla ohi ja Artulla ikää pian 8-vuotta.  Seuraavalle aukeamalle kantaa Haikara Reetan... ;)

Olisiko niin, että ovat kuitenkin enemmän niitä tähtihetkiä elämästä ja se hermojen hallinta tulee sen skräppäyksen ja näpertämisen kautta paremmaksi. Kiitos kk-haasteen, "löysin" albumin uudelleen. Nyt se mahdollisesti saa muutaman uuden aukeaman.... jos ei muuten niin pikkuväkeni toiveen täyttämiseksi :)